t

1 grudnia 2014

Rzęsy od Adrell

Witam Was w grudniu nowym postem. :) Po Andrzejkowej nocy przebojowej, tak jak obiecałam pokażę Wam jak prezentują się i sprawdzają kultowe rzęsy Ardell Demi Wispies :)

Cena za takie rzęsy jakieś 13zł na allegro (bez przesyłki)

Pierwszy raz miałam do czynienia z rzęsami i muszę przyznać, (nie chwaląc się ;p ) że poszło mi naprawdę dobrze! Wcześniej oglądałam na YT jak najlepiej je zakładać i najlepszą metoda jak dla mnie byłą metoda trzymania pęsetą. Próbowałam palcami, ale niestety wszystko sobie zasłaniałam... 

Na początku oderwałam rzęsy z opakowania (bałam się, że je porwę tak mocno były przyklejone), a następnie trochę je powyginałam w różne strony aby były `miększe` i lepiej się zakładały. Przymierzyłam, docięłam i nadszedł czas na klejenie :) 


Klej kosztował mnie około 14zł (także bez przesyłki na all)

Jest to 7 gramowa tubeczka przeźroczystego kleju - na początku jest biały, a  po czasie robi się niewidzialny; taka magia :P

Wycisnęłam troszeczkę kleju na dłoń i przejechałam rzęsami po nim zwracając szczególną uwagę na końce. Odczekałam jakieś 20 sekund i do dzieła ! :D Prawa rzęsa idealnie, z lewą miałam trochę większe problemy, ale dałam radę i prezentowały się tak:



Na początku miałam lekki dyskomfort, ale po pewnym czasie przeszedł i nawet nie czułam, że je mam! Klej jest świetny. Utrzymał rzęsy całą noc na miejscu. Jednak takie rzęsy tylko na specjalne okazje, jak dla mnie zbyt teatralny look jak na co dzień. 


Polecam wszystkim kobitką, które jeszcze ich nie wypróbowały! :)

11 komentarzy:

  1. Efekt świetny :) też muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam :) Świetna sprawa za niewielkie pieniądze, a rzęsy miejmy nadzieje będą służyć dłuuugi czas.

      Usuń
  2. Uwielbiam ten model i jest u mnie podstawą. Ogólnie sztuczne rzęsy to dla mnie wybawienie i mogłabym ich mieć setki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. visit back at http://shaggyweb.blogspot.com

    thnks :)

    OdpowiedzUsuń
  4. planuję je kupić na Sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mi sie podobają takie rzęsy,ale jakoś nie mogę się na nie zdecydować. Cena rzeczywiście niska, więc może...

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt super, na jakieś większe wyjścia idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam te z Ardel i są świetne ;)

    No to faktycznie ma szczęście ;D

    OdpowiedzUsuń