t

8 października 2014

Bell - Hypoalergiczny tusz do rzęs

Z racji tego, że nosze soczewki postanowiłam wypróbować coś hypoalergicznego aby nie podrażniać oczu. I natrafiłam na nowość marki Bell.


Od producenta:
Delikatna formuła tuszu jest stworzona specjalnie dla osób o wrażliwych oczach i noszących szkła kontaktowe. Wydłuża, pogrubia i subtelnie podkręca rzęsy. Pozwala stworzyć efektowny i trwały makijaż zmniejszając ryzyko powstawania uczuleń. Mascara jest bezzapachowa, nie zawiera alkoholu. O kondycję rzęs dbają odpowiednio dobrane składniki zawarte w formule mascary, takie jak: wit. E, woski roślinne i wosk pszczeli oraz oliwa z oliwek. Dzięki nim rzęsy są wzmocnione, bardziej elastyczne i zyskują piękny połysk i zdrowy wygląd. Specjalnie zaprojektowana szczoteczka z grzebyczkiem modelującym ułatwia aplikację tuszu i wyeksponowanie nawet bardzo krótkich rzęs, ponadto precyzyjnie je rozczesuje i nie pozostawia grudek. Produkt przebadany pod kontrolą lekarza dermatologa i okulisty. 

Skład:
Aqua, Glycerin, Polyurethane-35, Talc, Copernicia Cerifera Cera (Copernica Cerifera (Carnauba) Wax), Glyceryl Stearate, Sucrose Palmitate, Myrica Pubescens Fruit Cera (Myrica Pubescens Fruit Wax), Hydrogenated Olive Oil, Hydrogenated Polyisobutene, Polybutene, Polyurethane-34, Pvp, Cera Alba (Beeswax), Glyceryl Dibehenate, Tribehenin, Glyceryl Behenate, Cetearyl Ethylhexanoate, Synthetic Beeswax, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Olea Europaea (Olive) Oil Unsaponifiables, Hydrogenated Rice Bran Wax, Tocopheryl Acetate, Sucrose Tristearate, Ethylhexylglycerin, Hydroxyethylcellulosem Laureth-21, Peg-100 Stearate, Peg-40 Hydrogenated Castrol Oil, Phenohyethanol, Sodium Dehydroacetate [May Contain +/- CI77266 (Black 2) (Nano), CI77491, CI77492, CI77499 (Iron Oxides)].

Skład jest dość obszerny, ale powiem szczerze, że nie znam się na tym :P Staram się jedynie unikać silikonów w szamponach i odżywkach do włosów.

Jak na mascarę za 9,90zł bo tyle za nią zapłaciłam przyznam, że prezentuje się elegancko :P Dostajemy ją zapakowaną w szary elegancki kartonik z różowymi dodatkami. Sam kształt opakowania, w którym znajduje się tusz jest smukły i dobrze się trzyma w ręku.
Szczoteczka również jest smukła i dość długa. Bardzo przypadła mi do gustu konsystencja tuszu, jest ona taka kremowa, zapewne poprzez zawartość wosków i olei w składzie. 


Świetnie rozdziela rzęsy, wydłuża je i lekko podkręca - nie pogrubia ich. Jest to tusz dający subtelne wykończenie, idealne do dziennego makijażu - na większe wyjścia preferuję sztuczne rzęsy. Ogromny plus za jego trwałość, nie kruszy się i nie osypuje aż do demakijażu. Jak dla mnie za taką cenę jest to świetny tusz ! Na pewno sięgnę po niego ponownie i mam zamiar wypróbować inne hypoalergiczne produkty tej marki :)




Jakiś czas temu zamówiłam próbkę perfum z Boss`a. Myślałam, że to będzie mały flakonik a tu taka niespodzianka ... KARTECZKA

A na odwrocie zapach.


No ale chociaż mogłam powąchać i się `natrzeć na raz` tymi perfumami. Zapach jest bardzo ładny. Trafił w moje gusta :)


12 komentarzy:

  1. Nie znam tej maskary, ale coś mi szczotka nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest idealna :) Nie lubię wielkich szczot, wolę subtelne wąskie i długie.

      Usuń
  2. Nigdy go nie miałam ale szczoteczka raczej nie jest dla moich rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego tuszu, jestem wierna maskarze Collossal, bo wiele innych przetestowałam i ta sprawdza mi się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy efekt :) próbkę też otrzymałam zapach bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również zapach się spodobał, myślę nad ich zakupem :)

      Usuń
  5. Maskara zostawia grudki co widać na zdjęciach, ale jeśli ci to nie przeszkadza to nie ma co się przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nałoży się za dużo to może pozostawiać grudki :)

      Usuń