t

7 października 2014

Wygrana jest już u mnie !

Jakiś czas temu wygrałam w rozdaniu u Kosmetykofanki ! To moja pierwsza wygrana i jestem z niej meeega zadowolona. A w pudełeczku znajdują się...



Gratulacje od blogerki :) oraz:

  • Woda termalna - Vichy - spadła mi po prostu z nieba bo miałam właśnie jakąś kupić :D
  • Casting Sunkiss Żel rozjaśniający - L`Oreal
  • Serum modelujące biust - Eveline
  • Korygujący preparat zwężający pory - Sebium Pore Refiner - Bioderma 
  • i 3 próbki Syleveco 
          * odbudowujący szampon pszeniczno - owsiany
          * łagodzący krem pod oczy
          * lekki krem nagietkowy



PS Jutrzejsze ROZDANIE JEDNAK SIĘ SPÓŹNI  nie wiem dokładnie o ile bo czekam na kosmetyki, które postanowiłam jeszcze domówić, ale jak tylko je dostanę od razu robię fotkę i rozpoczynam rozdanie - myślę ze w następnym tygodniu już będą! Wybaczcie mi, ale uwierzcie - warto czekać :D

6 komentarzy: