t

29 października 2014

Maskujemy cienie pod oczami z korektorem Bell.

Zacznę od tego, że nie mam najjaśniejszej karnacji, ale wybrałam odcień 01, ponieważ zależało mi na korektorze, który trochę rozjaśni skórę pod oczami. I tu sprawdza się świetnie...

 cena ok 9zł
pojemność 7,5g

Producent obiecuje:
Likwiduje oznaki zmęczenia oraz cienie pod oczami. Połączenie aktywnych składników roślinnych takich jak: proteiny pszenicy i wyciąg z nasion chleba świętojańskiego tworzy Lift - Active Complex, który :
- lekko napina i rozświetla zmęczoną skórę pod oczami,
- daje natychmiastowy efekt wygładzonych zmarszczek i wypoczętego oka.
Delikatna i cienka skóra pod oczami od razu zyskuje gładkość i napięcie.
Zawiera filtr UVB.


Moja opinia:
Dobrze kryje cienie (ale bez rewelacji), łatwo się rozprowadza, podoba mi się aplikator, konsystencja korektora - dość gęsta, kremowa. Nakładam go w bardzo malej ilości i to mi wystarcza. Wchłania się tak średnio i czasami tworzy smugi oraz utlenia się zmieniając kolor.




Odcień 01 jednak jak dla mnie zbyt różowy, nie wiem jak inne by się sprawdziły, ale na pewno nie wypróbuję. Poszukam czegoś innego i mam nadzieje, że z Waszą pomocą :) Napiszcie jakich korektorów pod oczy używacie i jak się sprawdzają, albo podeślijcie linki z Waszą opinią z bloga. :) 

Pozdrawiam L Pink :)

9 komentarzy:

  1. Swietnie sprawdzaja sie koretory Collection 2000 ale nie wiem czy mozna je dostac w Polsce (?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam. Mam korektor z Marizy, który bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go mam i też średnio się sprawdza. Polecam ci Paletkę makeup revolution z korektorami w odcieniu light medium. - Posiada zarówno bardzo jasne jak i średnie odcienie, są też dwa które sprawdzają się jako bronzer w kremie. koszt to 30 zł, a paleta jest świetna. Koniecznie sprawdź bo są to bardzo mocne kamuflaże :)
    Bella

    OdpowiedzUsuń
  4. moim ulubionym korektorem jest L`oreal true match - rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. szukam właśnie jakiegoś korektora pod oczy, może macie jakieś ulubione do polecenia ?

    OdpowiedzUsuń