t

14 kwietnia 2015

NEW miętowo-pudrowy portfel

Dziś kochane trochę mniej kosmetycznie, a mianowicie niedawno kupiłam sobie portfel i chciałabym się z Wami nic podzielić.


Kosztował mnie jakieś 25zł na allegro już z wysyłka, więc bardzo niewiele a połączenie kolorów mnie urzekło.

Jego wykonanie nie jest tragiczne, ale zawsze mogłoby być lepiej. Portfel importowany jest z chin tak więc wszystko jasne :P
Materiał skóropodobny imitujący skórę
Otwierany na zatrzask.
Rozmiar portfela 14,5x9x3,5 cm
6 przegródek na karty czy też dokumenty, przegródka na bilony i otwierana na zamek przegródka na monety. 
Mały poręczny i w przepięknych kolorach. Jak dla mnie ideał! :)

19 komentarzy:

  1. Ja wolę duże portfele, ale kolory słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo muszę się za nim rozejrzeć. Kupiłam sobię małą torebeczką i mój niestety się do niej nie mieście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja także miałam wielki portfel i postanowiłam kupić coś mniejszego bo trudno było go gdzieś upchać :P

      Usuń
  3. Ja mam portfel rozmiarami niemal jak kopertówka :)
    Przydał by mi się taki mniejszy ,poręczny.
    Kolor cudo ,w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi się mniejszy portfel, ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ma bardzo ładny jednak dla mnie troszkę przymały :)P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie bylby zdecydowanie za maly, ale ma sliczny kolorek :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj szukałam sobie portfela i znalazłam przepiękny z sówką :D Twój jest śliczny, ale dla mnie trochę za mały, ja muszę mieć ogromniasty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak szukałam portfela też się zastanawiałam nad takim z sówką :D Może to ten sam...

      Usuń
  8. Piękny kolorek, ale ja stawiam na większe portfele :D Chociaż taki mały, do małej torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor ma przepiękny :) Nie dziwie ci się, że Cie skusił :)
    Ja wolę jednak trochę większe portfele :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten portfel, ja właśnie szukam jakiegoś, ale nieco większego formatu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a no właśnie ;) potrzebuję nowego portfela, chodzę po sklepach, nic mi się nie podoba, a tu zapomniałam o allegro ;D

    ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń