t

9 kwietnia 2015

AA ultra nawilżenie

Dziś kochani recenzja kosmetyków, które wygrałam w rozdaniu. Strasznie byłam ciekawa tego kremu B.B. i niestety strasznie się rozczarowałam...

od producenta:
BB Krem to jeden z nowych produktów serii Ultra Nawilżenie. Przeznaczony do cery jasnej, dostosowuje się do jej kolorytu i pielęgnuje. Multifunkcyjny krem odpowiada na najważniejsze potrzeby skóry – nawilża ją, wygładza, rozświetla, koryguje niedoskonałości, wyrównuje koloryt i chroni przed szkodliwym wpływem promieniowania UV. Ponadto chroni przed przesuszeniem- roślinny kompleks glukozy i ksylitolu ogranicza TEWL – przeznaskórkową utratę wody – i nadaje skórze miękkość oraz gładkość. Kolejny efekt to odżywienie- Witamina E odżywia skórę, a współdziałając z filtrami UV chroni ją przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Kosmetyk także wzmacnia funkcje ochronne, ponieważ Wieloskładnikowy mikrolipidowy system MLS tworzy mikrobarierę, która zapewnia spoistość komórkową, zwiększając tolerancję skóry na wpływ czynników zewnętrznych będących przyczyną nadwrażliwości.

Krem zamknięty jest w miękkiej tubce,z której łatwo wydobyć produkt. Opakowanie jest bardzo przyjemne dla oka i przejrzyste.

Użyłam go 2 razy i powiedziałam koniec! NIGDY WIĘCEJ!
Pierwsze wrażenie moje jest taki iż do jasnej karnacji ten produkt się nie nadaje... Jest meeega ciemny. Ja używam samoopalacza i jest ciut za ciemny.
Niestety zdjęcie nie oddaje rzeczywistego koloru. Starałam się go ująć klika razy no ale niestety - nie udało mi się.
Kolor to nie jeden problem - magia to się dzieje przy nakładaniu :P
Krem jest tak tłusty, że ledwo da się go rozprowadzić na twarzy i przy okazji robi niesamowite plamy i zacieki. Niczym tani podkład z biedronki... No niestety totalny BUBEL. Dawno nie spotkałam się z tak fatalnym produktem.

Na szczęście krem do twarzy jest świetny.

od producenta:
Masło shea i witamina E doskonale odżywiają i regenerują skórę podczas nocnego odpoczynku, przywracając jej miękkość i elastyczność.
Kwas hialuronowy, ekstrakt z alg Durvillea Antartica oraz gliceryna, dzięki doskonałym zdolnościom wiązania wody, utrzymują optymalne nawilżenie skóry i nadają jej gładkość.
Alantoina i D - pantenol niwelują podrażnienia i zaczerwienienia, zapewniając skórze komfort.

Krem intensywnie nawilża twarz po czym jest gładka jak pupcia niemowlaka. Jeden z lepszych kremów jaki miałam.  
  • lekka gęsta konsystencja,
  • nie zatyka porów,
  • nie podrażnia,  
  • szybko się wchłania,
  • idealny również pod podkład,
  • przyjemnie pachnie,
  • nie ma uczucia `ściągniętej skóry`,
  • nie zostawia tłustej warstwy.
Bardzo się cieszę, że miałam okazję go wypróbować. Podpisuję się pod każdym słowem producenta. Za niewielką cenę (jakieś 18zł) możecie go wypróbować same.




17 komentarzy:

  1. mam żel do mycia twarzy z tej serii i jest to NAJGORSZY żel jaki w życiu miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że tylko krem do twarzy im wyszedł...

      Usuń
  2. Nawet nie słyszał o tym kremie BB, a tu już na wejściu taki bubelek :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego kremu, ostatnio chciałam go kupić ale coś mnie tknęło i jednak nie kupiłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Latem używam BB, przynajmniej wiem, czego mam unikać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ubiegłym roku stosowałam BB z biedronki i muszę powiedzieć, że był idealny :)

      Usuń
  5. Akurat dzisiaj ten krem BB oglądałam i chciałam wziąć, żeby na cieplejsze dni mieć coś lżejszego, ale w ostatniej chwili odłożyłam. Uff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dobrze zrobiłaś :D Na bank byś żałowała swojego zakupu. Ja na szczęście go dostałam :P

      Usuń
  6. Z kremem bb trzeba dobrze trafić, a zazwyczaj to trzeba sporo zapłacić, żeby był ok

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio chciałam kupić ten krem BB... jak dobrze, że do tego nie doszło! ;D
    Pozdrawiam,CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja juz bylam pewna, ze zrobie duze zakupy tej marki, a tu prosze tyle negatywnych opinii...

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejkuu o tylu negatywnych opiniach chyba nigdy nie sięgnę po te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, dziwnie rozumieją "jasną karnację"...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten krem do twarzy uwielbiam :) Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wygranej :) już wiem co mam unikać:P zapraszam do mnie :http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń