t

6 kwietnia 2015

My foundation L`Oreal True Match



cena podkładu: 27,49zł
pojemność: 30ml
cena korektora: 19,99zł
pojemność: 5ml


Jak jesteście ze mną już od dłuższego czasu to wiecie, że miałam już podkłady L`Oreal True Match >klik< Każdy z nich miał inny odcień, więc możecie sobie porównać i może akurat pomogę Wam dobrać odpowiedni odcień do waszej karnacji.

Podkład ten bardzo przypadł mi do gustu, ale niestety co kupię inny kolor mam z nim inne problemy :P Kolor N2 był dla mnie zbyt różowy, W2 był idealny lecz ciemniał, a zaś W4, który posiadam aktualnie strasznie szybko się ściera tworząc plamy....
Nie wiem co jest nie tak :( 

od producenta:
Idealne dopasowanie do koloru skóry. Formuła podkładu, wzbogacona o ultra drobne pigmenty, idealnie rozprowadza się na skórze i podkreśla jej naturalny kolor. Perfekcyjny wygląd bez smug, grudek i efektu maski.
Składniki formuły dają nawilżenie skóry przez 8 godzin. Świeży wygląd skóry przez cały dzień.


Uwielbiam jego wodnistą konsystencję (nie lubię strasznie gęstych i zbitych podkładów) oraz to jak łatwo rozprowadza się na skórze. Nie tworzy efektu maski co jest też bardzo ważne i nie wysusza twarzy. Ale niestety nie wytrzymuje u mnie na twarzy nawet do 4 godzin :( Po 4 godzinach schodzi z twarzy robiąc plamy, jakbym była brudna... Ajć

Co do korektora! Jest póki co numerem jeden w mojej kosmetyczce. Odcień jaki posiadam to 2 Vanilla i jest w pięknym żółtym kolorze.

od producenta:
Korektor z popularnej serii True Match. Dopasowuje się do koloru oraz struktury skóry. Dzięki zawartości Opti - Match świetnie wyrównuje kolor skóry, ukrywa niedoskonałości oraz cienie pod oczami. Nie wysusza. Beztłuszczowa formuła.

Oczywiście produkt znajduje się w opakowaniu podobnym do błyszczyka i standardowym dla większości korektorów. 
Aplikator to gąbeczka - łatwa i szybka aplikacja. 
Idealnie dopasowuje się do skóry twarzy; oko wygląda na wypoczęte przez cały boży dzień; krycie jest bardzo dobre - nie mam wielkich cieni pod oczami, ale myślę i z takim by sobie poradził; ma lekko pudrowe wykończenie; nie wysusza okolic oczu; nie zmienia koloru po aplikacji.

Teraz w planach mam zamiar kupić podkład z astora, o którym jest teraz głośno na YT oraz blogsferze, a mianowicie Perfect Stay 24h. Miałyście ? Polecacie? 

21 komentarzy:

  1. krorektor włąsnie mi sie skonczył i bede potrzebowac nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja póki co mam i nie zamienię na inny :P Ale w przyszłości chcę wypróbować bourjois healthy mix (kuszą mnie jego pozytywne opinie)

      Usuń
  2. Posiadam kolor W4 i jest dosyć ciemny, dlatego zastawiam się nad W2 lub W3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie odcień na chwile obecną jest ok bo używam samoopalacza i potrzebowałam coś ciemniejszego, no ale trwałość jego nie jest zbyt dobra. :)

      Usuń
    2. Ja używam głównie Colorstay, więc myślę, że dla mnie wszystko inne jest mniej trwałe. Jak na razie tylko MAC może być lepszy :)

      Usuń
    3. A dla mnie Colorstay jest za ciężki i zapycha :) Totalny bubel....

      Usuń
  3. Mam ten podkład, aktualnie używam i jestem całkiem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ja nie jestem. I zapewne nie kupię już innego od True Match ...

      Usuń
  4. Mam ten korektor i bardzo lubię :) Pięknie rozjaśnia okolice pod oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korektor myślę, że bym zakupiła;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O. Ten korektor wygląda ciekawie może gdy skończe niedawno zakupiony ( a nei zaczełam jeszcze go uzywać) przypomnę sobie o tym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak korektor ma świetne odcienie, dobre krycie i trwałość :) A tego właśnie ja osobiście szukam w korektorach.

      Usuń
  7. jak skończę mój korketor to kupię ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie korektor true match nie sprawdza się jakoś wybitnie. Konczę właśnie opakowanie ale wiem, że do niego nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ten podkład schodzi głównie z nosa. I zdradź gdzie tak tanio go dorwałas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pewno nie w sklepie stacjonarnym :P Tam ceny są ogromne...
      Zakupy kosmetyczne robię zazwyczaj w sklepach internetowych, a ten akurat podkład kupiłam na ezebra.pl

      Usuń
  10. Ja się chyba skuszę na podkład z Revlonu;) wszyscy tak go chwalą że sama chcę spróbować; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie Revlon się nie sprawdził niestety :) A robiłam dwa podejścia...

      Usuń
  11. Cheęnie skuszę sie do przetestowania tego korektora, bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubiłam ten podkłąd szczególnie jesienią był dla mnie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń