t

29 kwietnia 2015

Astor perfect stay fundation 24H - 200 & 203

W moim posiadaniu mam dwa podkłady tej serii. Odcień 200 Nude trzeci w kolejności i 203 Peachy czwarty w kolejności :)

cena regularna: 47zł
pojemność:30ml

Odcieni jest sześć: 100 Ivory, 102 Golden Beige, 200 Nude, 203 Peachy, 300 Beige, 302 Deep Beige.
Chętnie zakupiłabym jeszcze odcień 100 Ivory, ale to przy okazji. 

od producenta
Rewolucyjny podkład od Astor zawiera w sobie bazę, która sprawia, że idealne wykończenie makijażu może utrzymywać się nawet 24 godziny. Ekstremalna trwałość w unikalnej kombinacji bazy i podkładu! Baza nawilża i odżywia skórę. Trwały podkład nie ściera się gwarantując perfekcyjne krycie przez cały dzień. Posiada SPF 20. Testowany dermatologicznie.


Szukałam długo dobrego krycia jak i non-transferu (inaczej nie odbijanie się na ubraniach) i znalazłam. Kolory mogą nie zachwycać bo jest ich tylko 6 i wszystkie są dość ciemne, ale dla mnie to nie problem bo nie jestem zbyt blada i używam samoopalacza od czasu do czasu :)

Opakowanie solidne, szklane,
Dozownik pompka, która idealnie można dozować daną ilość produktu.
Konsystencja nie za gęsta nie za rzadka, taka w sam raz, lekko spływa z ręki.
Zapach bardzo przyjemny mydlany; nie wyczuwalny na twarzy po nałożeniu.
Kolory 200 Nude - biszkoptowy, nie pomarańczowy taki neutralny, jak dla mnie lekko wpada w różowe tony których nienawidzę! Zaś 203 Peachy jest o ton może półtora ciemniejszy i bardziej brzoskwiniowy, nie spotkałam się jeszcze z takim kolorem w podkładach i ten odcień bardziej do mnie przemawia - lepiej się w nim czuję.

(różnica między zdjęciami spowodowana innym światłem i aparatem)
Aplikacja bardzo przyjemna, zarówno palcami jak i pędzlem świetnie się rozprowadza, jakbyśmy nakładali krem na twazr a nie podkład.
Wytrzymałość u mnie spokojnie wytrzymuje cały dzień, aż od nałożenia do demakijażu tj jakieś może 8 czasami 9h. Nie ściera się, nie odbija na ubraniach. Lekko klejąca formuła, która po czasie zastyga. Podkład należy przypudrować, inaczej twarz będzie się świecić. 

Póki co mój faworyt wśród podkładów :)
A WY jakich używacie? 
Znacie jakieś nie drogie podkłady z non-transfer`em?

15 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś i pamiętam, że byłam zadowolona. W chwili obecnej używam podkładu rozświetlającego z firmy Revlon, który jest rewelacyjny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, mam takie zapasy podkładów, że zdecydowanie nie zdążę ich zużyć zanim się przeterminują, a szkoda... bo tyle nowości mnie kusi :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam go, to mój pewniak gdy jestem długie godziny poza domem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pisałam na początku "Szukałam długo dobrego krycia jak i non-transferu (inaczej nie odbijanie się na ubraniach) i znalazłam." Tak więc krycie jest dobre, jak na moją prawie bezproblemową cerę :)

      Usuń
  5. Ja używam teraz Maybelline Affinitone Mineral. Fajne, jaśniutkie odcienie mają te z Astora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie typowy bladzioch nie znajdzie nic dla siebie bo odcień 100 nie jest za jasny :) U mnie wyglądają na jasne bo mam ciemne ręce.

      Usuń
  6. Miałam go zakupić na promocji w Rossmannie, a teraz żałuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam ostatnio gdy była promocja te podkłady, ale doszłam do wniosku, że dla mnie są za ciemne kolory i kupiłam w końcu Max Faktor Lasting Perfomance ; zawsze używałam z Skin Match z Margaret Astor i chyba najlepiej się u mnie sprawdzał, ale chciałam wypróbować coś innego

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety tego podkładu nie miałam okazji używać choć często widuję bardzo pochlebne opinie na jego temat.
    Obecnie jednym z tańszych podkładów jakie używam i sprawdza się rewelacyjnie jest podkład z L'oreal Infallible 24H Matte. Dla osób ze skórą tłustą lub mieszaną myślę że będzie odpowiedni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ja mam normalną w kierunku do suchej i u mnie matujące się nie sprawdzają :)

      Usuń
  9. Hmm miałam chyba jakiś podkład z Astora ! Ale nie pamiętam jak się spisywał :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie nawet najjaśniejszy z tej serii jest za ciemny :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam ostatnio w Rossmannie i jestem z niego mega zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń