t

23 stycznia 2015

Tangle Teezer - szczotka idealna?

Wiele opinii - zarówno złych jak i dobrych, wiele obietnic producenta... i w co tu wierzyć? Trzeba się przekonać na własnych włosach czy TT jest stworzony dla Ciebie...

Tangle Teezer wersja kompaktowa - 45zł
Tangle Teezer to szczotka zaprojektowana przez brytyjskiego fryzjera Shaun P., umożliwia szybkie rozczesanie zarówno mokrych jak i suchych włosów, bez ciągnięcia, wyrywania, łamania i elektryzowania włosów. Dodatkowo nadaje połysk.

Szczotką można rozczesywać włosy od nasady po końce, co przy użyciu innych szczotek i przy mokrych włosach, zwykle nie jest możliwe. 

Oferowany Compact Styler to kompaktowa wersja popularnej szczotki Tangle Teezer, idealna do torebki lub w podróży.

Szczotka Tangle Teezer zdobyła wiele nagród : InStyle BEST BEAUTY BUYS 2012, COOL BRANDS 2012, HARPER’S BAZAAR BEAUTY HOT 100, LOOKFANTASTIC HAIR&BEAUTY AWARDS 2012, GRAZIA BEST IN BEAUTY, COSMOPOLITAN BEAUTY AWARDS 2010, YOUR HAIR BEST HAIT BUYS 2011


Używam tej szczotki już prawie miesiąc i mogę napisać z czystym sumieniem, że jestem w gronie zadowolonych użytkowników tego cacka :) 

Gdy używałam zwykłych szczotek z tymi kuleczkami na końcówkach, strasznie ciągnęły mi włosy, wyrywały i łamały! Teraz gdy mam TT moje włosy przeżywają drugą młodość. 

Producent obiecuje szybkie rozczesywanie suchych jak i mokrych włosów, bez ciągnięcia, wyrywania, łamania i elektryzowania włosów i w moim przypadku tak jest. Włosy są gładkie, lśniące i co najważniejsze zdrowsze
Nie wiem jak mogłam żyć bez tej szczotki, jest idealna! Zawiera mało miejsca w torebce, świetnie leży w ręce i robi się nią świetny tapir! :p 

Jedynym malutkim minusem jaki zauważyłam jest to, że ciężko wyciąga mi się małe włoski ze szczotki. Wchodzą tak głęboko, że muszę się nagimnastykować, żeby je wyciągnąć :)

A czy Wy macie Tangle Teezer i też jesteście w gronie zadowolonych użytkowników? 
A może macie zamiar dopiero wypróbować to cudeńko? 


23 komentarze:

  1. Mam i również jestem bardzo zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam TT tylko w wersji Original :) Również bardzo lubię, a w czyszczeniu pomaga mi taka mała szczoteczka do paznokci, do kupienia za grosze np. w Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar kupić ją za tydzień ale zastanawiam się czy kupić kompaktową czy klasyczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zależy kto co lubi :) Kompaktowa mniejsza i droższa, ale z zatyczką i nic się do niej nie przyczepi np w torebce lub jak gdzieś ją `walniemy` :P Zwykła zaś większa i może i szybciej i łatwiej czesać nią włosy, nie wiem bo takiej nie miałam :)

      Usuń
  4. Mam i kompaktową i klasyczną i wydaje mi się że ta zwykła jest nieco bardziej miękka, aczkolwiek obu często używam i bardzo lubię, nie używam już innych szczotek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tam nie jest wcale taka twarda, fajnie masuje skór głowy :)

      Usuń
  5. Mam i bardzo lubię ;) Do torebki idealna.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam od roku wersji kompaktowej i nie wyobrażam sobie używać innej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się, jest na mojej chciej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam szczotkę TT chociaż mam inną wersję :) Teraz planuję kupić jeszcze kompaktową, żeby mieć ją na wyjazdy i nie martwić się, że igiełki się powyginają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba tylko ja nie oszalałam na punkcie tej szczotki:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez mam problem z wlosami, ktore zostaja na samym srodku, ale poza tym jestem zadowolona. Tez mam ta wersje i fajnie sprawdza sie w torebce :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam zamiar kupić, może w przyszłym tygodniu się skuszę! :) Już się nie mogę doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam swoją TT od ponad roku i jestem nią zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie mam swojej, ale kusi mnie coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba jestem jedyną osobą, która tej szczotki nie ma :)

    OdpowiedzUsuń