t

7 stycznia 2015

alantandermoline - lekki krem

Wyczaiłam ten krem u jednej z bloggerek (niestety nie pamiętam u której) i od razu zadzwoniłam do mamy, żeby mi go kupiła. Używałam kiedyś kremu alantanplus i spisywał się świetnie, ale o dermoline nie słyszałam :) To jeden z tych kosmetyków, o których ciężko napisać coś złego...
Kosztował około 10zł 
pojemność: 50g
Opakowanie:
miękka, zgrabna tubka jak w większości kremów - nic specjalnego ;p


Konsystencja:
kremowa, lekka, przyjemna w rozprowadzaniu. Krem jest bezzapachowy i to jest ogromny plus - wiadomo większość takich kremów ma niezbyt przyjemne zapachy :)


Zastosowanie:

Ja stosuję krem na całą twarz zazwyczaj dwa razy dziennie - rano i wieczorem. Rano zazwyczaj jako bazę pod makijaż - świetnie się do tego nadaje, ponieważ łatwo się rozprowadza, szybko wchłania pozostawiając cerę taką `matową` i bardzo gładką.

Sam krem doskonale nawilża, ma dobry skład bez chemii i zbędnych zapychaczy. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia (co w moim przypadku pojawia się ostatnio za często, muszę wybrać się do dermatologa) walczy dość dobrze z suchymi skórkami, koi i nie zapycha!

Krem ideał? Moim zdaniem TAK. Moja cera jest mu wdzięczna! :) 6 z wielkim + .

23 komentarze:

  1. Uwielbiam ten krem, teraz w okresie kuracji kwasami, bardzo mi pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie znam ale zapisuje.
    Bardzo lubie tego typu kremy i maści,tego nigdy za wiele:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i polecam jak najbardziej nie tylko do twarzy :)

      Usuń
  3. Ciekawe, może wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. o chętnie wypróbuję go jak skończę swój ;) ja tez zawsze używam kremu pod podkład bo inaczej nie dałabym rady go rozsmarować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod makijaż jest idealny, nie waży się ani nic z tych rzeczy :)

      Usuń
  5. Ciekawy produkt. Jeszcze o nim nie slyszalam,

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny prosty skład spokojnie do podrobienia:) Szkoda tylko ze ma parabeny , a i tani jest a to duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy go nie miałam. W sumie może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa jakby się sprawdził na mojej problematycznej cerze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można wypróbować :) Jak za taką cenę.

      Usuń
  9. Chyba powinnam w niego "zainwestować" bo z twojego opisu wynika, że powinien się u mnie spisać genialnie; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój post spadł mi z nieba :) Szukałam własnie dobrego kremu w rozsądnej cenie, który także będzie nadawał się pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie go kupiłam i zobaczymy jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele osób go chwali, jak wykończę swoje to może się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam go już długi czas pod makijaż i jestem zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadałam ten krem, był fajnym lekkim nawilżaczem. Długo się zastanawiałam co sprawiło, że nie zakupiłam go ponownie i przypomniałam sobie - moja cera ma tendencję do niewielkich grudek (kaszki), występuję to u mnie rzadko, ale właśnie po dłuższym okresie stosowania po nim mi się pojawiła.

    Ogólnie krem super, ale dla mnie nie na dłuższą metę.

    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam i uwielbiam jako bazę pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń