t

21 stycznia 2015

Pędzel wielozadaniowy

Pollie pędzel Kabuki- naturalne włosie


Tradycyjne japońskie pędzle do makijażu Kabuki uważane za najlepsze pędzle do makijażu, są idealne do cieni do powiek i różu. Bardzo miękkie, naturalne włosie pędzli troszczy się o skórę i pozwala na idealne wykończenie makijażu.

Pędzel do cieni do powiek
Długość 16 cm
Długość włosia 18 mm


Kupiony na allegro za 9,99zł + koszty wysyłki, więc naprawdę nie drogo. Widziałam u tego samego sprzedawcy dużo innych fajnych pędzli z tej samej marki i wyglądały naprawdę kusząco. 

Pędzel jest mięciutki i milutki w dotyku. Rączka jest łudząco podobna do pędzli z Hakuro, ale wykonana z innego tworzywa. Myje się go bardzo dobrze.
Pędzel przeznaczony jest do cieni i sprawdza się świetnie do blendowania, ale ja używam cieni jedynie na jakieś większe wyjścia. W moim przypadku używany jest do korektorów z makeup revolution . Nie miałam żadnego małego pędzla, którym mogłabym nakładać korektory, a nie lubię brudzić sobie palców :)

Na początku gdy go dostałam i zaczęłam mieszać nim w korektorach zauważyłam, że zostawił parę włosków... Nie byłam tym zadowolona, ale pomyślałam, że go wypiorę i zobaczę czy dalej będzie się lenić :P I chcąc nie chcąc już nie gubi włosków. Jestem z niego bardzooooo zadowolona! Jak za taką cenę na pewno wypróbuję inne tej marki. 


Polecam wszystkim, którzy szukają dobrego pędzla za niewielkie pieniądze :)

13 komentarzy:

  1. Mam identyczny pędzel zamówiony z ebay ;) teoretycznie są one przeznaczone do makijażu oczu, ale podobnie jak Ty używam go do korektora, albo do nakładania bazy / cieni w kremie na powiekę :) do suchych cienie chyba nawet nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam pędzli z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie znałam, póki nie wyskoczył mi na allegro :P

      Usuń
  3. ojej musze go mieć:) lece poszukac na all

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba w ogóle pierwszy raz widzę to firmę ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się fajny, nigdy nie miałam pędzli z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się szykuję właśnie do kupna jakiegoś pędzla. Patrzyłam już wiele firm, ale ta nie wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada dosc profesjonalnie ;)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dopiero muszę w pędzle zainwestować ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego pędzla ale jest ładny :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda naprawdę ciekawie i solidnie :) Mi jednak marzą się pędzle Zoeva, mam nadzieję, że je kiedyś przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń