t

12 listopada 2014

Wygrana kosmetyczka - Agowy Świat

Jakieś 2 tygodnie temu zostałam wylosowana i wygrałam świetną kosmetyczkę w rozdaniu u Agowy Świat z atmosphere. Aga prócz kosmetyczki obiecała małą niespodziankę w środku i znalazłam tam... RÓŻOWE JAJO :)
Jajo zapakowane było w foliowe opakowanie - wiadomo to nie jest BB, ale ja nigdy nie miałam styczności z żadnym jajem i strasznie się ucieszyłam, że będę mogła je wypróbować i przetestować.

Zaraz zabieram się do nakładania podkładu i myślę, że po tygodniu stosowania będę mogła podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami co do tego jaja .

Buziaczki :*


Zapraszam na ostatnie 2dni mojego rozdania >tutaj klik<

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo ładna,ale myślałam, że będzie większa, no ale nie narzekam :)

      Usuń
  2. Ale Ci zazdroszczę jajeczka :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jajeczka. Moje jest z infinity i naprawdę z czystym sumieniem mogę polecić każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kosmetyczka i zazdroszczę jajeczka ;p Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tego jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gartulacje! a jeśli chodzi o jajo to myslalam, że to sprany BB :D :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest intensywnie różowy, no ale nie miałam jak uchwycić tego koloru :P

      Usuń