t

2 listopada 2014

Lakiery od Eveline.

Będąc na zakupach w Rossmannie zachciało mi się nowych lakierów no, ale jak zobaczyłam te przeróżne kolory nie wiedziałam co wybrać... 

cena za jeden 5,99zł 
pojemność 5ml

Wybrałam lakiery Eveline Cosmetics miniMAX w odcieniu 929 z dużym pędzlem oraz miniMAX 9days long odcień 192 (czarny).

Nudziak okazał się być świetny i idealny na jesień. Schnie naprawdę bardzo szybko! Aż byłam zdziwiona i pozytywnie zszokowana :) Utrzymuje się na paznokciach do 4-5 dni (po tym czasie pojawiły się odpryski po bokach) Dużym pędzlem łatwo i szybko można pomalować paznokcie. Ja malowałam standardowo dwa razy. Do tego na jednym palcu użyłam czarnego miniMax`a z wzorkiem panterki z blaszek >klik<
Co do czarnego lakieru to schnie tak samo szybko jak jego brat/siostra :P. Niby ma się utrzymywać 9dni na paznokciach, a jak jest naprawdę?
Nie wiem czy nawet wytrzymałabym aż 9 dni z jednym i tym samym lakierem na paznokciach... Byłoby trudno :) No, ale możecie być pewne, że się tyle nie utrzymuje. Specjalnie do testów poświęciłam się i trzymałam ten lakier jak najdłużej i wytrzymał 5 dni więc to i tak super, no ale 9 dni to to nie jest!

15 komentarzy:

  1. Oba kolory jak najbardziej w moim guście, ale Eveline mi jakoś nie przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi owszem :) Trwałość jak dla mnie idealna i to wystarczy.

      Usuń
  2. Oba kolorki super i po oba równie często sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny kolor jak najbardziej dla mnie. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery z tej serii bardzo polubiłam i chyba najczęściej używam.Czarnego nie mam,ale będę mieć:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eveline ma bardzo przyjemne szczoteczki. Ja niestety mam do nich pecha, bo przeważnie się mi odpryskują :/

    http://tomitomcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także odpryskują, ale własnie po 4-5 dniach i to naprawdę minimalnie od skórek :)

      Usuń
  6. Ja to będąc w Rossmannie dostaje lakieropierdolca, tyle tych lakierów, tyle tych odcieni, że o matuchno kochana! :D

    Ale lakiery bardzo ładne, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych lakierów nigdy nie miałam :) Trwałość bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten nudziak świetny. Na szczęście u mnie w Ross szafy Eveline nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka lakierów od Eveline, ale ich jakość nie powala...niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nudziak jak dla mnie byłby świetny. Może na następnych zakupach zaopatrzę się w niego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Minimaxy to moje ulubione lakiery :) Odkryłam je w lato i cały czas są moim nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam lakierów z eveline więc koniecznie muszę wypróbować a, nudziak jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń