t

23 listopada 2014

`Szaleństwo` zakupowe

Miałam zamiar kupić tylko Revlon Colorstay, a kupiłam jeszcze parę innych rzeczy... My kobiety tak już mamy :P


  • Revlon Colorstay - cera tłusta/mieszana 150 buff
  • Rimmel Wake Me Up - 200 soft beige
  • Ardell sztuczne rzęsy - Demi Wispies Glamour
  • Ardell klej do rzęs - przeźroczysty
  • Verona Spa & Wellness - twarz & ciało 
  Pewnie zastanawiacie się dlaczego kupiłam `tak ciemny` Rimmel albo dlaczego kupiłam `tak jasny` Revlon :P Muszę wam powiedzieć, że kolor Rimmela tak naprawdę po nałożeniu na twarz dopasowuje się i nie jest tak ciemny jak to może się wydawać, ale więcej niebawem :)
  Jestem bardzo ciekawa tych kultowych sztucznych rzęs, które wszyscy tak sobie chwalą no i czy ten klej jest dobry... Nigdy nie używałam takich rzeczy i postanowiłam wypróbować na andrzejkową noc :P Klej Duo jest ponoć świetny,ale po co mi taki drogi klej jak nie używam rzęs `na co dzień`? Kupiłam coś tańszego, a skoro rzęsy są świetne to może i klej też taki będzie.
  Verone kupiłam bo akurat skończył mi się krem do twarzy. Użyłam go już z 4 razy i muszę przyznać, że spodobał mi się.

Zapraszam niebawem na recenzję produktów :) 

21 komentarzy:

  1. Ja też zazwyczaj wchodzę po jedną rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kiedyś Rimmel Wake me up i byłam z niego zadowolona :). Jednak odkąd używam minerałów płynne podkłady odstawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożeeee.... Znienawidziłam Wake Me Up ;/ Może u Ciebie się sprawdzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ja to znam ! Ile razy miałam tak, że idę do drogerii po jedną rzecz a wracam z pięcioma innymi ! :D My kobiety tak już mamy - dokładnie tak ! Czekam na recenzje ! :)


    + big-nude-lips.blogspot.com | zapraszam w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy też nie używałam sztucznych rzęs, ciekawe czy mi by spasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od zawsze czaje się na te rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tajne zakupy,kremu tego nie znam:-) Rzęs nigdy nie używałam i chyba nie umiała bym ich nawet przykleić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja przykleję w sobotę, a przynajmniej się postaram :P

      Usuń
  8. Oj znam to, wchodzę po jedną rzecz, a w koszyku wyląduje jeszcze coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam kupić Wake me up, ale przeraziło mnie świecenie się pod światłem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnego świecenia :) Ja przynajmniej nic takiego nie zauważyłam. Twarz jest świeża i promienna, bez efektu maski.

      Usuń
  10. Jestem ciekawa tego rimmel wake me up:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mój ulubiony podkład Revlon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podkład Revlon ostatnio dostałam. Jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje ardelki wczoraj wylądowały w koszu. Służyły mi mega długo, przyklejałam je również na sesjach i wczoraj podczas demakijażu połowa paska została mi w dłoni. Nie pozostaje mi nic innego jak nabyć kolejne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam podkład Revlonu ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy chwali ten podkład to może i ja się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam ten podkład i nie byłam zbyt zadowolona, myślałam że po latach moje zdanie się zmieni co do niego, ale niestety po paru zastosowaniach zatkał mi strasznie pory i powstały pryszcze i suche miejsca.... :(

      Usuń