t

19 listopada 2014

Natura Syberica - neutralny szampon do wrażliwej skóry głowy

Szampon przyniosła moja mama i byłam nim podekscytowana ! Nic nie rozumiałam co jest na nim napisane, ale te 99% natural&organic dało mi do myślenia. Wlazłam na neta i poczytałam trochę o nim...


Opis producenta:
Szampon neutralny Natura Siberica dla bardzo wrażliwej skóry głowy. Zawiera w składzie uczep trójlistny, jedno z najbezpieczniejszych ziół delikatnie pielęgnujących włosy, usuwających świąd skóry oraz lukrecję i mydlnicę lekarską, naturalne saponiny, dzięki którym szampon nie drażni wrażliwej skóry głowy i nie burzy naturalnej ochrony. Delikatnie pielęgnuje nadając włosom naturalny blask.

Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Isethionate, Cocamidopropyl Betaine, Pineamidopropyl BetainePS, Hippophae Rhamnoidesamidopropyl BetaineHR, Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Bidens Tripartita Flower/Leaf/Stem Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract*, Glycerin, Hesperis Sibirica ExtractWH, Cortusa Sibirica ExtractWH, Sorbus Sibirica ExtractWH, Aquilegia Sibirica ExtractWH, Anthemis Nobilis Flower Extract*, Saponaria Officinalis Root Extract*, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil*, Citric Acid, Sodium Chloride, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Limonene**, Linalool**.

Szampon ma 400ml i jest w 99% naturalny :) Jak dla mnie delikatny i rewelacyjny skład. Świetnie sprawdził się w pielęgnacji moich włosów. Nie wysuszył, nie podrażnił skalpu, nie przyspieszył przetłuszczania i nie obciążył. Bardzo ładnie się też pieni.
Włosy są po nim miękkie i lśniące - to było moje pierwsze wrażenie po zmyciu. Jedyny minus to zapach - nie przypadł mi do gustu jest taki roślinny, a ja bardziej przepadam za owocowymi. No, ale nie można mieć wszystkiego na raz, coś za coś. :) 
Nie wiem ile dokładnie kosztuje, ale mniej więcej zorientowałam się na wizażu i tam było 20zł.

Spotkałyście się z nim? Naprawdę polecam jak ktoś ma problemy z doborem szamponu do wrażliwej skóry głowy :)



8 komentarzy:

  1. Czyli cos dla mnie:-)
    Lubie te firmę ale tego szamponu jeszcze nie miałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jakiś z tej firmy ale chyba do przetłuszczających się włosów i czeka w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego szamponu, teraz będę mieć go na oku bo szampon mi się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bardziej kuszą mnie te syberyjskie kosmetyki, kupiłam już sobie maskę do włosów z ziołami syberyjskimi i jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go wypróbować, mój skalp pewnie potem mi podziękuje :)

    OdpowiedzUsuń