t

26 maja 2014

Virtual & Rimmel

Dziś zaprezentuje dwa pudry:





   Virtual, puder prasowany rock me baby odcień 141
(cena ok.15zł )

(Jak widać puder upadł i się pokruszył. Ale to w niczym nie przeszkadza.)  
Rozświetlająco - brązujący puder prasowany w dwóch odcieniach. Ja posiadam odcień 141 ze złotymi drobinkami i kupiłam go z półtora roku temu. Używam go jako bronzera. Jest jeszcze odcień 140 ze srebrnymi drobinkami. Dwie wersje kolorystyczne pozwalają na idealne dobranie odcienia pudru do kolorytu skóry. 
Jak dla mnie jest świetny i wydajny. Nic dodać nic ująć. 


 Rimmel, Stay Matte Puder odcień 006 warm beige
(cena ok.25zł, Rossmann)

Z opakowanie niestety zmyły się napisy... Mam go około pół roku i jak widać jest go jeszcze sporo. Używam go w bardzo małych ilościach, do zmatowienia podkładu nakładam go pędzelkiem. Dostępnych jest z tego co się orientuje 6 odcieni. 
Niestety w opakowaniu nie ma gąbeczki co jest jak dla mnie jedynym minusem. .



Polecam jak najbardziej oba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz