t

28 maja 2014

Kosmetyki Avon

Witam Cię. :) 
Pogoda się nie sprawdza więc pora na dzisiejszych faworytów ! W tym poście chciałabym Ci pokazać dwa produkty marki AVON.




Pierwszy z nich to:
 balsam z beta-karotenem 
przyśpieszający i wzmacniający opaleniznę


Balsam sprawdza się u mnie świetnie. Po naniesieniu na skórę można ujrzeć drobinki złota. Świetnie podkreśla opaleniznę, a nawet powiedziałabym, że działa jak samoopalacz, tyle że nie opala :P Nie wiem jak to określić... Poza tym pięknie pachnie.
Jego pojemność to 200ml. Kupiłam go w tamtym roku przed wakacjami, trochę jeszcze go zostało i mam zamiar kupić drugie opakowanie. :)

 ****************************************************************


Drugi to :
regenerująco-odżywczy krem do twarzy 
z masłem kakaowym & witaminą E.


100ml pięknie pachnącego i odświeżającego kremu. Po nałożeniu twarz staje się momentalnie gładsza i bardziej odżywiona.Delikatna formuła nie zatyka porów i szybko się wchłania. Nie podrażnia skóry, nie pozostawia czerwonych plamek na twarzy. Jestem bardzo zadowolona z tego kremu, kupując go nie liczyłam na super efekty, myślałam że będzie słaby jeśli kosztuje tylko 8 zł, a jednak pozytywnie mnie zaskoczył.

1 komentarz:

  1. ciekawy post :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń