t

24 maja 2014

Rimmel, Day 2 Night vs Maybelline, Rocket Volum`Express

Witam Cię :) W dzisiejszym poście tak jak obiecałam zaprezentuje dwa tusze do rzęs.





Rimmel, Day 2 Night cena ok. 25zł

(zakupiony w Rossmannie)

Do zakupu skusiła mnie już sama cena . Mascara posiada aż 2 szczoteczki. 

Jedna zapewnia długość:

  druga zaś objętość:



Muszę przyznać, że jest to mój drugi zakup tego tuszu. Rzęsy są wydłużone i pogrubione. 

Ja osobiście najpierw używałam szczoteczki do wydłużenia, odczekałam chwilę i używałam drugiej szczoteczki do pogrubienia. Rzezy wtedy były niebiańsko długie i pogrubione. :) POLECAM w 100% !!


Maybelline, Rocket Volum’ Express cena cena ok.25zł

(zakupiony w Rossmannie na promocji)


Tusz działa dokładnie jak powinien, przynajmniej według opisu producenta. Rzęsy są uniesione, grubsze, lekko podkręcone i długie. Niestety czasami się sklejały rzęsy jak naniosłam za dużo tuszu. Kolor jest czarny głęboki, bez zarzutu. Jest to także świetny tusz. Ale z pewnością gdybym miała wybierać wybrałabym Rimmela. :)

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię mascarę Rocket Volum’ Express :-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie są świetne. Zapraszam do wypróbowania tuszu z Rimmela. Pewnie też będziesz zadowolona ;) Pozdrawiam.

      Usuń