t

24 maja 2014

N.Y.C., Smooch Proof Lip Stain & elite models

Dziś na odstrzał idzie szminka w pisaku & szklany pilniczek.
Zapraszam Cię do lektury. :)

N.Y.C., Smooch Proof Lip Stain 16H odcień 497 Rock on Ruby
(szminka w pisaku) cena ok.4zł


Kupując kiedyś na allegro podkład ujrzałam oto ten wspaniały flamaster do ust. Nigdy wcześniej nie miałam z takim do czynienia, a że jego cena nie była wygórowana postanowiłam zakupić.

Producent obiecuje:
'Nowa pielęgnacyjna szminka NYC Smooch Proof Lip Stainw formie flamastra zapewni Ci długotrwały efekt koloru. Lekka formuła flamastra nadaje im niepowtarzalny kolor. Bardzo prosta aplikacja zapewnia intensywny kolor i naturalny wygląd, dodając zmysłowości i pełni koloru. Aplikator we flamastrze zapewnia łatwą i precyzyjną aplikację, oraz pozwala stopniować intensywność koloru. Formuła pisaka została wzbogacona o witaminę E, aby dodatkowo nawilżać usta. Makijaż wygląda nieskazitelnie i zachowuje znakomitą kondycję przez cały dzień.
Kolor jest niewyczuwalny, a utrzymuje się dzień i noc!'




Muszę przyznać, że po nałożeniu flamastra na usta ciężko było go zmyć `wsiąknął` mi w usta. Więc co do trwałości szminki zgadzam się w 100%. Jeśli natomiast chodzi o kolor to myślałam, że będzie bardziej intensywny i pełniejszy. Po kilku użyciach flamaster zaczął się `rozdwajać` i ciężko było precyzyjnie pomalować nim usta. :)

Szklany pilniczek elite models cena ok. 14zł
(kupiony w drogerii NATURA)


NAJGORSZY PILNICZEK JAKI KIEDYKOLWIEK MIAŁAM. Wszyscy chwalą sobie szklane pilniczki nie wiem czy to mój jest taki okropny czy też naprawdę wszystkie takie są. Za 14 zł myślałam, że pilniczek będzie zaje**sty, ale poniosło mnie :P Dość że nie piłuje prawie wgl... to na dodatek po tygodniu używania starł się... Dzięki niemu zraziłam się do owych pilniczków.
A jakie są Twoje doświadczenia ? Daj znać, jestem bardzo ciekawa. :)

Niedługo kolejny post, ale tym razem z tuszami do rzęs :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz