10 lipca 2016

L`Oreal Bourjois Revlon - porównanie kolorów!


Najciemniejszy okazał się podkład z L`Oreal, czego się spodziewałam po oglądanych recenzjach na YT. Ale gdy nasza skóra się opali będzie idealny (przynajmniej dla mnie:) Widać po zużyciu, że bardzo się z nim polubiłam. Kolor to taki lekko pomarańczowy, ale naprawdę lekko! Jak dla mnie podkład jest świetny! 



Drugi w kolejności jest Revlon. Kolor ten jest taki nijaki, nie polubiłam się z nim. Lekko pomarańczowy, ale taki jakiś wyblakły... Nie wiem jak go określić. Do tego podkreślał suche skórki i włoski.
Najjaśniejszy okazał się być Bourjois - dla mnie niestety był za jasny. Wszyscy sobie go wychwalają, ale mi nie przypadł do gustu. Więcej nie zagości w mojej kosmetyczce. Za to teraz testuję CC z Bourjois i musze przyznać, że jestem mile zaskoczona. Ale więcej w następnym poście...

4 komentarze:

  1. Ja jakoś w ogóle podkładu z Revlonu nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że miałam już 3 i żaden nie przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  2. Bourjois mógłby mi podpasować odcieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris

    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    OdpowiedzUsuń