t

5 sierpnia 2015

Cztery kremy do rąk - porównanie!



cena: ok 4 zł
pojemność: 125ml

Pierwszym kremem, który kupiłam był krem odmładzający do skóry suchej, pozbawionej elastyczności. Zapach miał taki sobie - niezbyt mi pod pasował, ale tu nie o zapach chodzi tylko o działanie :) 

 Krem był gęsty i myślałam, że dobrze nawilża lecz zmieniłam zdanie gdy kupiłam jego `krewniaka` krem nawilżającyTo jest dopiero nawilżenie i wygładzenie. Dłonie po nim są miękkie i pachnące :) Jeden z najlepszych kremów jakie miałam i to za taką cenę.

cena: ok 5zł
pojemność: 100ml + gratisy

Teraz czas na kremy z Eveline cosmetics. Zacznę może od tego, że oba kremy są wodniste, czego nie lubię. Oba również ładnie pachną, ale za działanie bardziej polubiłam BIO Kozie mleko + witamina E + masło karite. Dłonie były miękkie i odżywione lecz nie na długo...

Bio oliwka + masło karite oj ten krem to kompletne nieporozumienie. Podczas smarowania czuć dziwny poślizg - niezbyt przyjemny. Krem zaś szybko się wchłania i to chyba jego jedyna zaleta bo jakiegokolwiek pozytywnego działania brak. Mimo smarowania dłoni kilkanaście razy dziennie skóra cały czas była sucha i szorstka. Jednym słowem nie polecam.

Jeśli szukacie dobrego taniego kremu to na pewno wstąpcie do biedronki za niską cenę mamy super jakość. Omijajcie zaś kremów od Eveline! :)

11 komentarzy:

  1. Moim ulubionym kremem do rąk jest krem z masłem she The Secret Soap Store :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam krem z Eveline z kozim mlekiem...po prostu bez komentarza :)
    A nawilżający z BeBeauty bardzo chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że też nie byłaś z niego zadowolona. To znak żeby nie tracić na niego pieniędzy ! :D

      Usuń
  3. Miałam krem z Eveline z kozim mlekiem i na prawdę się nie sprawdzał. Zastąpiłam go kremami do rąk z Avon lecz trzeba trafić na dobry, bo nie każdy ma wspaniałe działanie. Więc z chęcią skuszę się na kremy do rąk z BeBeauty :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie niezadowolonych klientek Eveline :P Ja nie miałam jeszcze żadnego kremu z Avonu. Rzadko coś tam kupuję.

      Usuń
  4. Mnie jakoś Eveline w ogóle nie kusi... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam produkty z biedronki BeBeauty :):) ale przeznam się bez bicia, że kremów do rąk nie miałam od nich... o ile dobrze pamiętam. ")

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty Eveline ale akurat tych kremów do rąk nie miałam okazji używać. Polecam za to peeling z arganem z Eveline jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś odmładzający z BeBeauty i jak dla mnie bardzo dobry :)
    Ogólnie bardzo lubię kosmetyki tej formy :)
    Zapraszam do mnie monikamaluje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń