t

31 lipca 2015

Weselny klimat + dużo zdjęć

Dzisiejszy post będzie o weselu kuzyna mojego chłopaka, które miało miejsce 18 lipca....
Wiem wiem, miałam napisać o tym wcześniej ale jakoś tak wyszło...

(: Nie przedłużając zapraszam do lektury :) 

WŁOSY

Już jakiś czas czaiłam się na wałki na rzepy i w końcu kupiłam dwa opakowania po 6sztuk na ezebra.pl.Tak więc dostałam 12 wałków i byłam święcie przekonana, że wystarczą na moje włosy...
Wałki mają średnice 44mm więc są dość duże i MEGA miękkie! W środku znajduje się mięciusia gąbeczka.

Miałam zamiar w nich spać, ale szybko się przekonałam, że to nie możliwe :P Może i są miękkie, ale zbyt duże i spadały mi z włosów, więc spanie w nich nie było możliwe.
Tak więc rano umyłam włosy jak zwykle i zawinęłam 12 wałków po czym okazało się, że jest ich zbyt mało... Na szczęście mój chłopak pożyczył mi wałki od swojej mamy ;p 
A wyglądało to tak...
I tak przez około 3 godziny chodziłam w wałeczkach po domu i szykowałam się na `weselicho` :)

MAKIJAŻ
Postawiłam na lekki makijaż oczu (standardowa czarna kreska) i mocny akcent na ustach. Do tego zakupiłam sobie sztuczne rzęsy na allegro od lashstudio...
Znalazłam jedynie dwa modele tych rzęs. Mój model to 044, a model drugi to 069 i prezentują się tak:
Niestety nie zrobiłam z tego wszystkiego zdjęcia rzęs na oczach, a nie będę ich teraz specjalnie zakładać :) (jak założę na pewno dodam zdjęcie na FB dla ciekawskich)

Rzęsy są bardzo elastyczne, świetnie i długo trzymają się na oczach. Nic się nie odkleja (klej jakiego używam to ardell).

STYLÓWKA
Co do sukienki to zakupiłam ją na allegro na wymiar za jedyne !uwaga! 55,90zł >sprzedawca< Jak dla mnie bomba! Możemy wybrać sobie kolor sukienki, długość, rodzaj zamka i rękawków.
Nie chciałam zbyt ekstrawaganckiej sukienki na raz, więc wybrałam rozkloszowaną wakacyjną sukienkę w kolorze limonki, która potem będę mogła założyć normalnie na co dzień :)
Do sukienki dokupiłam kolorowy naszyjnik, również na allego z jedyne 15zł. I pomalowałam pazury na neonowy róż.
Buty (obcas 11cm) i torebka również z allegro - tak wszystko tam kupuję :P Nie lubię chodzić po sklepach...
Buty 54,99 + wysyłka
Torebka 29,99 + wysyłka


Jak tylko zdobędę zdjęcia z wesela na pewno zrobię osobny post!

No i to by było na tyle. :)
Żegnam się z Wami i życzę miłego weekendu! Następny post w poniedziałek.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądałaś prześlicznie :) a na wałki z rzepem poluję już jakiś czas, tylko moje włosy są krótsze i ciągle jak jakieś spotykam to za duże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam mniejsze w auchan :) Jak masz możliwość pójścia tam to tam można kupić.

      Usuń