t

19 sierpnia 2015

Puder brązujący 107 z drobinkami - Celia: PRZETERMINOWANY?



Zacznę od tego, że wygrałam ten puder w rozdaniu i użyłam go jedynie raz, a dlaczego?

Niestety puder jest przeterminowany (?) i na taki wygląda... Nie wiem czy organizatorka nie zauważyła, czy wiedziała o tym i i tak go wysłała, nie mam pojęcia. Teraz już się nie dowiemy :)

I tu pytanie do Was, bo ja się za bardzo na tych liczbach nie znam czy według Was też jest przeterminowany aż o 4 lata?? 
W środku puder jest rozkruszony (nie wiem czy taki był, czy tak się stało w transporcie, ale dostałam również cienie i były nie tknięte) jakoś bym to przeżyła, przecież to darmowy kosmetyk :P No, ale jest przeterminowany więc musi wylądować w koszu...
Jak już pisałam użyłam go raz na początku jak tylko go dostałam bo nie zauważyłam daty i naprawdę ładnie wyglądał i mienił się w słońcu.
Żałuję, że będę musiała go wyrzucić bo naprawdę ładnie się prezentuje, może zakupię sobie taki sam w przyszłości :)

14 komentarzy:

  1. Oj, ja się nie znam, nie wiem, czy te numerki wskazują na datę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się nie znam, ale numer serii to to chyba nie jest. Niemniej jednak niedawno na FB było głośno o jakiejś wizażystce z TV, która przyznała w wywiadzie, że nie zwraca uwagi na daty. Używa kosmetyków dopóki się nie zużyją, albo nie zmienią formy. Niektóre produkty w jej kufrze mają parę lat. Taka ciekawostka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam słyszałam, ale ja nie mam zamiaru używać przeterminowanych kosmetyków :P

      Usuń
  3. Przeterminowany, nie wiem jak można komuś wysłać taką nagrodę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, mi też się wydaje że jest przeterminowany chodź nie znam się na tych numerkach.
      Szukałam też innych na opakowaniu i pudełku, ale nic nie znalazłam, więc wskazuje to raczej na datę przydatności. :)

      Usuń
  4. Również mi się wydaje że jest przeterminowany.. :/ Wstyd..

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej wygląda mi to na date produkcji od której puder ma ważność miesięcy, ale pewności nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no mi się wydaje, że to nie jest data produkcji. Puder też nie wygląda na `zbyt nowy` :)

      Usuń
  6. Z tego, co widzę w Internecie (http://3.bp.blogspot.com/-RFrwKlHVBA8/UylzXnevjcI/AAAAAAAAB9c/1SravphDi-0/s1600/5.png), to ten produkt ma od spodu naklejkę z informacjami, gdzie znajduje się otwarty słoiczek z napisem 18M. To oznacza, że jest on ważny 18 miesięcy od otwarcia. Czyli ten 2011 to pewnie data produkcji, bo raczej nie umieszcza się jednocześnie daty ważności od otwarcia i ogólnie ważności. Tutaj masz więcej na ten temat: http://www.dbaj-o-wlosy.com/2014/02/sprawdzamy-date-waznosci-kosmetykow-jak.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do specjalnego wysłania przeterminowanego kosmetyku. Gdybym ja organizowała konkurs, to nawet bym tego pudełeczka nie otwierała tylko wysłała w takiej formie, jak kupiłam. Więc też bym nie zauważyła przeterminowania, jeśli by tego nie było widać z zewnątrz :)

      Usuń
    2. Kosmetyk był otwierany co widać było po pudełku jak i w środku, a kiedy? Nie mam pojęcia. Może 2 lata temu może rok, a może jak zakupiła ten puder, kto wie :) 18 miesięcy tego produktu minęło już dawno. I jest przeterminowany - niestety.

      Usuń
  7. Ale niemiła niespodzianka...

    OdpowiedzUsuń