t

16 czerwca 2015

Nivea CARE - Lekki krem odżywczy; Moja opinia :)


Jak pewnie większość z Was, doznałam zaszczytu  przetestowania nowego kremu od Nivea. Producent obiecuje 100% odżywienia i 0% uczucia lepkości oraz szybkie wchłanianie.
Innowacyjna formuła nowego kremu z linii Nivea Care gwarantuje głębokie i intensywne odżywienie. Jednocześnie po użyciu pozostaje uczucie wyjątkowej lekkości na skórze. Kosmetyk łatwo się rozprowadza i błyskawicznie wchłania. To sprawia, że jest to idealny krem do twarzy na dzień, jako baza pod makijaż, jak i na noc. Po nałożeniu na twarz lekkie woski natychmiast zostają wchłonięte, zapewniając intensywne i długotrwałe odżywienie.
Jak dla mnie jest świetny i producent w 100% się spisał :) Krem jest ultralekki, szybko się wchłania i zapewnia 0% lepkości lecz ja osobiście zauważyłam, że pozostawia skórę lekko tłustą (?) Poza tym skóra jest nawilżona, odżywiona, miękka i promienna. Doskonały na letnie, ciepłe dni gdy świeci słoneczko. Dobry do stosowania na dzień i na noc.
Sprawdza się równie dobrze jako baza pod podkład, no i podkłady świetnie się z nim współgrają :) Zapach charakterystyczny i typowy dla kremów Nivea - ja osobiście go lubię.
Mało co go mi już zostało :( I trzeba będzie lecieć do sklepu po następne opakowanie bo nie wyobrażam sobie obecnie życia bez niego :P



doskonały na letnie, ciepłe dni gdy świeci słoneczko; dobry do stosowania na dzieńdoskonały na letnie, ciepłe dni gdy świeci słoA jakie są Wasze odczucia co do tego kremu? Też jesteście zadowolone z jego działania?

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się sprawdził również u Ciebie :)

      Usuń
  2. Też dostałam, ale ja już taka zachwycona nie jestem, niestety :) Też piszę post na ten temat, już niedługo się ukaże :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że u Ciebie dobrze się spisał. =)

    OdpowiedzUsuń