t

20 czerwca 2015

Moje podkłady - zestawienie odcieni


Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale robiłam zdjęcia aparatem z tel, który nie jest zbyt dobry, a nie mogę zrobić nowych bo nie mam już dwóch podkładów a zdjęcia robiłam już jakiś czas temu :(

A więc tak :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jakie posiadam podkłady i jak prezentują się koło siebie na twarzy. Recenzję wszystkich podkładów możecie znaleźć już na blogu (linki podam poniżej).
Efektima (popełniłam błąd na zdjęciu ;p) >recenzja<
Maybelline affinitone 09 >recenzja<
Max Factor >recenzja<
Rimmel Lasting Finish >recenzja<
Astor Perfect Stay >recenzja<
Obecnie używam mieszanki podkładu Efektima z Rimmel`em i efekt jest w 100% mnie zadowalający. Jak opalę trochę ciałko to będę używać samej Efektimy i samego Astora (którego używałam jak smarowałam się samoopalaczem), ale to długi i żmudny proces - niestety. 

Zużyłam już Max Factora i Maybelline. Maybelline miał totalnie nie odcień dla mnie (zbyt różowy) i mieszałam go z innymi jakie wpadły mi w rękę :P Max Factor miał odcień prawie idealny i śwetnie krył, ale o tym jak się sprawują wszystkie podkłady zapraszam na wcześniejsze posty.

Zapraszam też na recenzję podkładów, których już nie mam:
  • Revlon Nearly Naked >klik<
  • Revlon Colorstay & Rimmel Wake Me up >klik<
  • Loreal True Match N2 >klik<
  • Loreal True Match W2 >klik<
  • Essence, Stay All Day >klik<
  • Rimmel Match Perfection & Paese podkład nawilżający >klik< mój pierwszy post na blogu ;p

11 komentarzy:

  1. Lasting finish i Affinitone uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jest trochę różnica :) Ja bardzo lubię Maybelline Affinitone Mineral :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest :) Bo to podkłady na różne pory roku :P

      Usuń
  3. z Max Factor najlepszy odcień :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wszystkie ładnie się prezentują, ale zależy to od stopnia opalenia :) Tu akurat zimową porą najlepiej prezentuje się max factor, ale uwierz mi na słowo że wszystkie prezentują się świetnie :)

      Usuń
  5. Rimmel Lasting Finish wygląda na bardzo jasny, może byłby dobry dla mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz sobie sprawdzić w drogerii :) Nie jest to podkład dla typowych bladziochów.

      Usuń
  6. Nie używałam żadnego z nich.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego z tych podkładów. U mnie głównie Revlon i Gosh.

    OdpowiedzUsuń