t

12 maja 2015

Peelingujący żel pod prysznic z wyciągiem z luffy liczi & kokosu


cena: 38zł
pojemność 400ml

od producenta:
Delikatny peeling w postaci żelu pod prysznic zawierający wyciąg z luffy (naturalna gąbka morska), dzięki czemu ma właściwości złuszczające naskórek i odświeżające. Poprawia krążenie, dzięki czemu jest doskonały w walce z cellulitem.


Producent dużo o nim nie pisze, ale ja jestem z niego zadowolona jak nigdy z żadnego innego! Polecam go wszystkim bo jest wart swojej ceny.

Opakowanie plastikowe, miękkie;
Dozownik w postaci dzióbka;
Konsystencja dość lejąca, lekko zbita;
Zapach bajeczny! Uwielbiam kokos, a w połączeniu z liczi to już w ogóle pachnie zabójczo... Zapach utrzymuje się bardzooo długo na ciele, byłam aż zdziwiona bo nigdy nie miałam tak intensywnego żelu pod prysznic. Gdy umyję się wieczorem rano jeszcze go czuć!
Granulki peelingujące idealnie złuszczają naskórek i wygładzają ciało. 

Żele dostępne są w kilku wariantach zapachowych:
  • ocean
  • zielona herbata i jaśmin
  • zielona orchidea z mlekiem migdałowym
  • czerwony grejpfrut 
  • lawenda
  • wanilia i paczuli
Jak dla mnie jest to numer jeden i idealne połączenie żelu pod prysznic i peelingu!

4 komentarze:

  1. Gdzie go można kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro bodajże i na tej stronce http://www.seaofspa.pl/ :)

      Usuń
  2. Ja za wszytsko z kokosem jestem w stanie się pokroić :D jak skończy mi się mój obecny to może nad nim pomyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa jego zapachu, faktycznie opis brzmi zachęcająco :) chętnie bym ten produkt wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń