t

17 maja 2015

I jeszcze trochę nowości!

Kupiłam jeszcze parę rzeczy do przetestowania. W poprzednim poście >klik< również parę nowości w mojej kosmetyczce. 

Zaczyna się wielkie testowanie!

Postanowiłam `zatuszować` widoczną linię odrostu ciemniejszą farbą wybrałam Wellaton 7/0, ale w domu się rozmyśliłam i oddałam ją mamie :) Mam zamiar kupić dwie farby Joanny i wymieszać, aby wyszedł ładny zimny brąz.
Mam na myśli coś w stylu ombre:
Zobaczymy co z tego wyjdzie!

Kupiłam również pomadkę ochronną z Isany, termoochronę również rossmann`owej firmy, tusz Lovely Volume Booster oraz perełkę wśród zakupów podkład Efektima w odcieniu naturalnym w pięknym oliwkowym odcieniu! Widziałam go na instagramie youtuberki 19an92 >klik< i kolor jak dla mnie wydał się idealny :D Zobaczymy jak w praktyce. Niebawem wszystko wyjdzie w praniu :P

Ach! Kocham zakupy  

3 komentarze:

  1. Lubię oglądać takie posty zakupowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również często wpadam pooglądać takie posty :D

      Usuń
    2. Ja też lubię! :-)

      Świetne włosy!

      Usuń