t

23 listopada 2015

Matowe pomadki w kredce od Golden Rose: HIT!



cena: 11,90zł
pojemność:3,5g 

od producenta:
Matowa pomadka do ust Matte Crayon tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Bogata paleta kolorów zawiera odcienie od klasycznej czerwieni po różne odcienie nude.


PÓKI CO posiadam jedynie dwie pomadki, ale wiem że na pewno się to zmieni! Upatrzyłam sobie jeszcze parę odcieni i mam zamiar w najbliższym czasie kupić je sobie, bo pomadka ta jest genialna.


Ja posiadam numerek 02 oraz 15 (zaznaczone na obrazku). Jeden kupiłam z myślą o jesiennych stylizacjach (02) a drugi zaś nude z myślą o pracy (15). Oba sprawują się nienagannie.
  • Opakowanie jest bardzo dobrze wykonane, nic się nie ściera (a mam je już dość długo)
  • Aplikacja jest przyjemna, lecz niestety kredkę trzeba temperować i zaopatrzyć się w odpowiednią temperówkę.
  • Konsystencja jest lekka i pomadka sunie po ustach jak masełko, nie ma uczucia ściągniętych ust czy też uczucia ich wysuszenia.
  • Wykończenie nie jest w 100% matowe. Pomadka jest lekko nawilżająca i ma moim zdaniem półmat.

Jeżeli jesteście zainteresowani w 100% matowymi i TANIMI pomadkami/błyszczykami zapraszam na post (klik

Pomadki utrzymują się cały dzień, lecz po jedzeniu wiadomo trzeba co nieco poprawić :) Niestety też nie wyglądają dobrze na ustach popękanych (ja obecnie takie mam co widać na zdjęciu z pomadką numer 2) podkreślają suche skórki, więc z góry przepraszam za zdjęcie :P

A teraz prezentacja na ustach z fleszem i bez flesza


I jak Wam się podobają? Macie? A może chcecie mieć? 

13 komentarzy:

  1. Ten drugi kolorek bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne odcienie, zarówno pierwszy na aktualny czas a jaśniejsza zawsze dobrze mieć jasną pomadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie udały się GR te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem GR to bardzo dobra firma :) Uwielbiam ją :D

      Usuń
  4. Świetne te kolory. Muszę je w końcu wypróbować bo już wiele dobrych rzeczy na ich temat słyszałam, a nie miałam okazji przetestować ich na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jk najbardziej :) Na pewno będziesz z nich zadowolona.

      Usuń
  5. Pięknie się prezentują, nie mam ale będę mieć. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak już kupisz czy jesteś zadowolona :D

      Usuń
  6. Jak to jest półmat, to kupuję! Bałam się matów bardzo, dlatego jeszcze nie spróbowałam tych kredek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te kredki sa super i super się trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu kupić te konturówki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie sa konturówki lecz pomadki w kredce :)

      Usuń
  9. Właśnie wczoraj zakupiłam swoją pierwszą :)
    Aż nie mogę doczekać się testowania :)

    OdpowiedzUsuń