t

8 listopada 2015

Krem do depilacji: Vanity Czarna Oliwka - Bielenda


cena: 8,90 zł

pojemność: 100ml

od producenta:

Krem do bezpiecznej depilacji skóry wrażliwej. REGENERUJE.
Aksamitny i wyjątkowo delikatny krem przeznaczony do ekspresowej depilacji. Wyjątkowo łagodnie i bardzo dokładnie usuwa nawet najkrótsze włoski, czyni depilację wyjątkowo szybką, skuteczną i bezbolesną.

Działanie:
Zawiera bogaty w substancje nawilżające i odżywcze ekstrakt z liści oliwnych, który intensywnie regeneruje naskórek, zmiękcza go, odbudowuje warstwę hydrolipidową, koi i łagodzi podrażnienia.
Depilowane miejsca na długo pozostają gładkie i optymalnie wypielęgnowane.

Efekt:
Jedwabiście gładka i miękka skóra, zregenerowana i nawilżona.

Stosowanie:
Za pomocą szpatułki krem równomiernie rozprowadzić na umytej i osuszonej skórze, nie wcierać, pozostawić na 5 minut.
Za pomocą szpatułki usunąć krem wraz z włoskami, dokładnie umyć skórę ciepłą wodą, nie używając mydła, osuszyć.

Do wyboru było parę kremów do różnych typów skór min. Aloes - skóra wrażliwa. Ja wybrałam Czarną Oliwkę do skóry suchej.

Co do opakowania to jest to miękka tubka, wygodna w użyciu zapakowana w kartonik na którym mamy wszystko napisane co do czego i dlaczego :P Zapach jest przyjemny nie duszący, a po nałożeniu w ogóle go nie czuć.

Kupiłam ten krem do depilacji ze względu na usuwanie `wąsika`. Sama aplikacja jest bardzo przyjemna i prosta. Nabieram na szpatułkę małą ilość kremu - taki `chomiczy bobek` :P I rozprowadzam dokładnie i równomiernie na twarzy. Zostawiam na 4 minuty! i to mi wystarcza jak najbardziej - po 5 minutach swędziała i piekła mnie skóra... 
Po upłynięciu wymaganego czasu używam załączonej szpatułki aby usunąć krem wraz z włoskami i lekko przemywam ciepłą woda. Następnie delikatnie wycieram i smaruje kremem nivea by złagodzić zaczerwienienie.  
I gotowe! Skóra jest gładka i nie ma ani jednego włoska. Taki efekt zostaje nam do około 5 dni. Po 5 dniach czuć odrastające włoski. Ja depiluję włoski na twarzy raz na tydzień.

!UWAGA!
Niestety ten krem nie nadaje się do depilacji grubszych włosków! Próbowałam kiedyś zdepilować sobie nim włoski pod pachami, ale nic to nie dało i niestety pacha mnie swędziała jak cholera. Po tym incydencie nie próbowałam depilować nim już nic poza wąsikiem :)

6 komentarzy:

  1. Chyba nie ma to jak Veet. Po nim nic mnie nie piecze, a usuwa włoski fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę nad jego kupnem :) Nie miałam jeszcze nic z Veet.

      Usuń
  2. Przyznam, że jeszcze nie próbowałam tego typu produktów na twarz :D PS. zapraszam na rozdanie przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zawsze używałam plastrów, ale to nie jest zbyt przyjemna sprawa :P I na pewno zajrzę na rozdanie. pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Kurde, szkoda, że nie usuwa grubszych włosków :( Ja wąsika nie mam potrzeby usuwać, chciałam go wypróbwać do ciała, ale jak odradzasz, to odpada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, może poczytaj coś o kremach Veet ja nie miałam jeszcze żadnego to nie mogę się wypowiedzieć, ale czytałam trochę pozytywnych opinii. :)

      Usuń