t

20 marca 2016

MAKEUP REVOLUTION - Salvation velvet LIP LACQUER - Pomadka do ust


cena: 15zł ( ladymakeup )

od producenta
Salvation velvet LIP LACQUER marki MAKEUP REVOLUTION to pomadka do ust zamknięta w wygodnym opakowaniu z aplikatorem. 
Posiada kremową konsystencję o bogatej pigmentacji dzięki czemu uzyskać można na ustach głęboki kolor w ulubionym odcieniu. Umożliwia bezproblemową i gładką aplikację. 
Formuła zapewnia jednolite wykończenie i długotrwały kolor. Pomadka utrzyma się na ustach przez dłuższy czas. Poręczne opakowanie zostało wyposażone w skośny aplikator który pozwoli na precyzyjne nałożenie produktu. 
Pomadka dostępna jest w 11 kolorach, bogata gama kolorystyczna sprawi, że każdy znajdzie kolor odpowiedni dla siebie. Jasne kolory perfekcyjnie sprawdzą się do codziennego makijażu, soczyste róże natomiast idealnie pasowały będą na wieczorne wyjście bądź romantyczną kolację.

MOJA OPINIA
Pomadka sama w sobie jak za 15 zł jest świetna, ale muszę się przyczepić koloru. Spodziewałam się ładnie przygaszonego, lekko `nudowego` różu (w sam raz do pracy ->
a dostałam mega wściekły róż. Byłam zawiedziona, że producent wydał tak nie adekwatne zdjęcia.

  • Opakowanie jest bardzo dobrze wykonane, nic się nie ściera (póki co),
  • Aplikacja jest przyjemna, a dzięki aplikatorowi od błyszczyka można naprawdę precyzyjnie pomalować usta,

  • Konsystencja jest lekka i pomadka sunie po ustach jak masełko po czasie zastyga, ale nie zauważyłam jakiegoś mega uczucia ściągniętych ust.
  • Wykończenie jest w 100% matowe,
  • Pomadka ma lekko wyczuwalny zapach, nie jest zbyt przyjemny.
  • Gdy jemy bądź pijemy pomadka lekko schodzi z ust od środka, ale niestety nierównomiernie i zostają plamy.
Na ustach prezentuje się na prawdę bardzo dobrze, nie wchodzi w załamania, ale może podkreślić suche skórki. 

Na pewno skuszę się na pozostałe kolory bo pomadka jest godna uwagi! 

Miałyście jakieś inne kolorki?
 Pochwalcie się jak wyglądają :)

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale fakt faktem spodziewałam się czegoś innego :)

      Usuń
  2. Całkiem ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękny kształt ust to i pomadka świetnie wygląda, ja jedynie stosuje jakieś balsamy do ust, bądź kremiki, gdyż mam wąskie usta i mało jaki błyszczyk wygląda korzystnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      E tam gadasz, konturówka i pomadka zrobią cuda z Twoimi wąskimi ustami :*

      Usuń
  4. Kolor nie mój, ale wydaje się ciekawym produktem :)
    Niestety z tą firmą nie miałam jeszcze do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam intensywne kolory na ustach, ale do pracy poszukiwałam coś bardziej stonowanego :)

      Usuń
  5. Prezentuje się pięknie, fiolet też ciekawie wygląda :) Ale gdyby kolor był taki sam jak na zdjęciu to kupiłabym chyba wszystkie ! :) Pozriawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, liczyłam na jakieś nudziakowe cudo a tu dupa...
      No ale, ten też jest piękny. :)

      Usuń