t

20 stycznia 2016

Mój pierwszy raz - naklejki wodne :)


Od razu powiem Wam, że to mój pierwszy raz z tak dużymi naklejkami wodnymi na paznokciach. Nie było to zbyt proste zadanie... 

Zacznijmy od początku...
Przygotowując paznokcie pod naklejki trzeba pamiętać o tym, że są one przeźroczyste tak więc najpierw trzeba pomalować je na wybrany kolor - ja wybrałam biały z Vipery.
Pod lakier oczywiście odżywka ja używam 8w1 Eveline ( kupiona w biedronce w dwupaku wraz z olejkiem do skórek). Gdy paznokcie dobrze wyschną, trzeba zacząć wycinanie (można zrobić to oczywiście wcześniej).
Wycięte już naklejki zanurzamy jedna po drugiej w ciepłej wodzie i czekamy parę minut... Następnie pocieramy palcem po naklejce i pięknie odchodzi :) I zaczynamy zabawę z przyklejaniem. 
Kilka razy zastanawiałam się jak je ułożyć żeby było jak najwięcej wzorków na paznokciu :P 
Gdy już wszystko ładnie dopasujemy musimy pomalować je bezbarwnym lakierem - nie odżywką! Pędzelkiem lub pałeczką do uszu nasączoną w zmywaczu zmyć resztki, które wystają spoza paznokcia.
I GOTOWE! Efekt jak dla mnie świetny, mam jeszcze naklejki w kwiatki więc jak postanowię je zrobić na pewno wrzucę na FB <klik>


Serdecznie polecam Wam ten lakier bezbarwny Lasting Color Gel Shine, który jest dostępny w Rossmannie za 6zł(?) świetnie przedłuża trwałość lakierów!

7 komentarzy:

  1. Dla mnie naklejki to czarna magia ;p próbowałam raz, nie wyszly i się poddała. Patrzę wiec i zazdroszczę umiejętności :)

    +Zapraszam na rozdanie z okazji drugich urodzin bloga www.weemini.pl
    Do wygrania dwa duże zestawy kosmetyków!
    http://weemini.blogspot.com/2016/01/rozdanie-drugie-urodziny-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez się motałam z nimi :P Ale efekty tak mi się podobają, że nie mogę się poddać :)

      Usuń
  2. Super :) .
    Poklikasz pod zdjęciami w link z kurtką ? :) Odwdzięczam się :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/just-nothing.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw od razu skojarzył mi się z moją ulubioną pościelą :D

    OdpowiedzUsuń