t

12 września 2015

róż z gąbeczką - Nicka K New York


cena: 40zł (z tego co wyczytałam w necie)
pojemność : 5g

Sypki róż marki NIKA K zaopatrzony w aplikator w postaci miękkiej gąbeczki sprawi, że Twoja twarz nabierze dyskretnych rumieńców. Dzięki lusterku znajdującym się na wieczku opakowania, możesz w każdym momencie sprawdzić, czy Twój makijaż wygląda idealnie.

Dostałam go wraz z innymi kosmetykami w paczce z wygranego rozdania. Na początku byłam sceptycznie do niego nastawiona (ogólnie nie używam róży i jakoś nie mogę się do nich przełamać), ale ...


Opakowanie to plastik za plastikiem, ale nawet solidny. Złota nakrętka na której czubku znajduje się lusterko, w którym nie można się nawet przejrzeć. Sama zakrętka bardzo dobrze się zamyka i otwiera na taki `klik`, nic na pewno nam się nie wysypie z opakowania. 
Po otwarciu produktu mamy gąbeczkę. Mega mięciutką i milutką w użytkowaniu. Sama aplikacja jest bardzo przyjemna i nie można zrobić sobie tym różem krzywdy.
Kolor jak dla mnie mógłby być trochę jaśniejszy, ale po roztarciu pędzlem jest mniej intensywny i wygląda bardzo elegancko i subtelnie na buźce.
Tak jak nie używałam róży tak teraz za każdym porannym makijażem muszę coś tam maznąć ;p
Jak dla mnie róż na 5! :) I jak macie taką możliwość to zachęcam do kupna i wypróbowania.

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba! :) Miałam podobny z YSL :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, zostałaś przeze mnie nominowana do LBA. Szczegóły znajdziesz na moim blogu :)
    Powodzenia i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń