t

16 października 2014

Wągrom mówimy stanowcze NIE!

Przedstawiam Wam najlepszy tonik we wszechświecie przeciw wągrom ! 
Pewnie spora cześć z Was miała z nim do czynienia, a jak są tu jakieś osoby, które go nie znają zapraszam 
po więcej...



Od producenta: "Oczyszczający tonik przeciw wągrom Clean & Clear został specjalnie opracowany po to, aby zwalczać wągry od 1. dnia. Usuwa tłuszcz, zanieczyszczenia i martwe komórki, które zalegając głęboko w porach mogą doprowadzić do powstawania wągrów. Tonik zawiera również składnik zwalczający wągry i pomaga przeciwdziałać ich ponownemu powstawaniu. Dzięki składnikom łagodzącym, tonik jest delikatny, że nadaje się do codziennego użytku.
SPOSÓB UŻYCIA: nasączyć wacik i rozprowadzić na twarzy i szyi. Nie ma potrzeby zmywania.
UWAGA: Unikać kontaktu z oczami. W przypadku dostania się preparatu do oczu natychmiast przemyć je wodą. W razie podrażnień przerwać stosowanie. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci. Tylko do użytku zewnętrznego."
Pojemność: 200 ml.
Cena: ok. 15 zł


PLUSY:
+ odtłuszcza skórę,
+ dobrze zmywa resztki makijażu jak i inne zanieczyszczenia,
+ nie jest duszący ( jak dla mnie) mimo zawartości alkoholu,
+ doskonale radzi sobie z wągrami, ale trzeba stosować go regularne!
+ nie zapycha

MINUSY:
- nie polecam stosowania na podrażnioną skórę
- szczypie w oczy jak niechcący sobie je zatrzemy wacikiem
- trzeba uważać, by nie przesadzić z ilością użycia toniku, gdyż można sobie popalić skórę. Odczuwa się wówczas nieprzyjemne pieczenie, a czerwone plamy na twarzy nie są jej ozdobą.


Zostało mi go już tylko na parę razy i trzeba będzie kupić następne opakowanie :) Jak dla mnie jest idealny na problemy z wągrami!

A WY macie problemy z wągrami? Jak tak to jak sobie z nimi radzicie?

ROZDANIE KLIK


26 komentarzy:

  1. Niegdyś lubiłam ten tonik i wcale nie robił mi krzywdy, ale teraz z perspektywy czasu patrząc na jego skład i zawartość alkoholu stwierdziłam że po niego nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi póki co on odpowiada i nie mam zamiaru go zmieniać :)

      Usuń
  2. Muszę go chyba kupić bo mój nos ma masę wągrów;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego toniku ale wagary to koszmarny problem :/

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam kiedyś tego toniku i tak sobie myślę,że czas najwyższy do niego wrócić ;)

    mogę prosić o klikanie w linki Sheinside w nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na tak dla tego produktu ;-) jak dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że szczypie w oczy... :) Nie znoszę takich produktów :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go kiedyś, ale niestety dla mnie nie był jakiś rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam go, z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja idealny jest ! Kiedyś kupiłam w Rossmanie piankę oczyszczającą i dostałam go w prezencie. Bardzo fajnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tonik z tej firmy tylko nie jestem pewna czy akurat ten :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego toniku, na szczęście nie mam takich problemów z cerą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Walcze z wągrami juz dłuższy czas, moze to jest rozwiązanie. Mam pytanie, czy trzymasz nasączony wacik dluzej na miejsca gdzie sa wagry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zazwyczaj na nosie `stempluję` nasączonym wacikiem dłuższy czas :)

      Usuń
  13. Miałam go kiedyś i mnie też trochę pomagał :) Ostatnio rzadko sięgam po toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znoszę wągrów, ale mam bardzo delikatną skórę i coś czuję, że mogłabym zrobić sobie nim krzywdę ;( Jeśli tonik to tylko łagodzący... a na wągry nie znalazłam jeszcze swojego sposobu. .. soda oczyszczona nieźle sobie radzi, ale nie idealnie.
    Bella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś używałam takich plastrów na wągry co zastygają na nosie :) Też dawały niezłe efekty. Polecam wypróbować jak jeszcze nie próbowałaś. Pozdrawiam :*

      Usuń
  15. Dziękuję za ostrzeżenia bo miałam zamiar go kupić.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba na na mój nos by się przydał ten tonik :D
    Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na moje wągry działa tylko oczyszczanie manualne:(

    OdpowiedzUsuń